Folkowa poczta Folkowa.art.pl - strona główna
Artykuly
Recenzje
Zespoly
Bazar
MP3
Forum
Chat
Linki












Pierwsza lista stron folkowych.

Listinus Toplisten





Folkowe Recenzje

Tim O'Brien "The Crossing"

Utwory : 1. Ireland's Green Shore 2. A Mountaineer Is Always Free 3. The Crossing 4. Into the West 5. Wagoner's Lad 6. Down in the Willow Garden 7. The Kid on the Mountain 8. Lost Little Children 9. Ireland's Green Shore 10. John Riley 11. Rod McNeil 12. Lord McDonald/Cumberland Gap 13. Talkin' Cavan 14. The Ribbon in Your Hair 15. Yew Piney Mountain/Dusty Miller 16. Wandering


Wyd. Alula 1999

Tim O
Podziel sie ze znajomymi :
wykop.pl

Ta płytka jest w moim wyobrazeniu prawdziwie irlandzka - balladkowa, spokojna, a melodie sa wyraznie czerpane z folku. Bardzo ładne zgranie, teksty tez takie wpadajace w ucho, naprawde super. Facet bardzo ładnie spiewa, czasem ktos mu pomaga w tym spiewaniu - ale wszystko wychodzi melodyjnie i na temat :). Nie ma tu za to zbyt wielu instrumentów (a moze raczej ich nie słychac? ;). Przy tej płytce nie mozna sie jednak nudzic - 16 róznawych kawałków - ułozonych i wykonanych dosc profesjonalnie. Całosci słucha sie z przyjemnoscia i az człowiek czeka, co bedzie dalej. Wiekszac utworów jest spiewana, ale na wielbicieli instrumentali czekaja ładne kawałki w stylu ballady przy ognichu lub wynurzen irlandzkiego barda - wedrowca. Jedne i drugie powoduja, ze człowiek zapomina o całym swiecie i mógłby tak słuchac godzinami(aaa).
Osobiscie, płyta bardzo mi sie podoba i polecam zwłaszcza tradycjonalistom, bo na pewno znajda tu cos dla siebie. Jak dla mnie 9/10. Po prostu kupcie 3 egzemplarze!!!

Irish